Pirkimo taisyklės

  1.        PREKIŲ UŽSAKYMAS IR PRISTATYMAS
 
1.1.    Pardavėjas pristato prekes pagal Pirkėjo pateiktą prekių užsakymą el. paštu arba e-parduotuvėje.
1.2.    Prekių užsakyme turi būti nurodytas prekių kiekis, rūšis ir pavadinimas, pageidaujama prekių pristatymo vieta (adresas).
1.3.    Pardavėjas patvirtina gautą prekių užsakymą el. paštu.
1.4.    Pardavėjui patvirtinus prekių užsakymą, Pirkėjas turi teisę jį atšaukti ar pakeisti per 12 val.
1.5.    Pardavėjas savo lėšomis Pirkėjui pristato prekes Vilniaus mieste nemokamai tuomet, jeigu užsakytų prekių kaina yra ne mažesnė nei 40 Eur (keturiasdešimt eurų) neįskaičius PVM.
1.6.    Jeigu užsakytų prekių suma yra mažesnė nei 40 Eur (keturiasdešimt eurų) neįskaičius PVM Vilniaus mieste, pristatymo kaina 5 Eur (penki eurai) neįskaičius PVM.
1.7.    Vilniaus mieste Prekės pristatomos per 24 valandas nuo prekių užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo.
1.8.    Pardavėjas savo lėšomis Pirkėjui pristato prekes į kitus Lietuvos miestus nemokamai tuomet, jei užsakytų prekių kaina yra ne mažesnė nei 80 Eur (aštuoniasdešimt eurų) neįskaičius PVM (Neringos sav. pristatymo mokesčio teiraukitės Jus aptarnaujančio vadybininko (-ės))
1.9.    Jeigu užsakytų prekių suma yra mažesnė nei 80 Eur (keturiasdešimt eurų), prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos nuo 3,50 Eur (trijų eurų penkiasdešimties centų) neįskaičius PVM, kaina priklauso nuo prekių svorio ir išmatavimų.
1.10.   Prekės į kitus Lietuvos miestus pristatomos per 5 darbo dienas nuo prekių užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo.
1.11.   Pirkėjui užsakius prekes, kurios specialiai išimtinai būtų gaminamos ir/ ar vežamos Pirkėjui pagal jo individualų    užsakymą, Šalys pasirašo atskirą rašytinį susitarimą Sutartį, kurioje aptaria tokių prekių pristatymo bei apmokėjimo sąlygas. Toks susitarimas gali būti sudaromas ir elektroniniu būdu Šalių nurodytais el. pašto adresais, jame aptariant specialiai užsakytų prekių asortimento, kainos, pristatymo bei apmokėjimo sąlygas.
1.12.   Atskirais atvejais, prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau, apie tai Jus informuos užsakymą priėmęs vadybininkas.
1.13.   Jei prekių užsakymo suma nesiekia minimalios užsakymo sumos Pirkėjas apmoka transporto išlaidas Pardavėjui už prekių pristatymą, arba atsiima prekes savo jėgomis Pardavėjo nurodytoje vietoje ir laiku.
1.14.   Atsiradus priežastims, dėl kurių Pardavėjas negali laiku pristatyti prekių, jis apie tai nedelsiant informuoja Pirkėją.
1.15.   Šalims susitarus, Pirkėjas apmoka prekių laikino sandėliavimo išlaidas, šis punktas taikomas pagal specialų užsakymą importuotoms arba pagamintoms prekėms.
1.16.   Prekių priėmimo faktas ir prekių atitikimas kiekio, kokybės, asortimento, pakavimo ir ženklinimo reikalavimams, taip pat sutikimas su prekių kaina patvirtinamas Pirkėjo arba jo atstovo parašu ant Pardavėjo pateiktos PVM sąskaitos – faktūros, kuri pateikiama pristatant Prekes.
1.17.   Jeigu prekes Pirkėjui pristatomos per siuntų tarnybą, kartu nepateikiant PVM sąskaitos – faktūros, tokiu atveju prekių priėmimo faktas ir prekių atitikimas kiekio, kokybės, asortimento, pakavimo ir ženklinimo reikalavimams patvirtinamas Pirkėjo arba jo atstovo parašu ant siuntų tarnybos pateikto važtaraščio.
1.18.   Nuo prekių perdavimo – priėmimo momento Pirkėjui pereina nuosavybės teisė į jas ir jų žuvimo, sugedimo, prekinės išvaizdos netekimo ar kitokio pablogėjimo rizika.
1.19.   Jei Pirkėjas pastebėtų prekių trūkumus ar kokybės neatitikimus nedelsiant turi informuoti Pardavėją, o Pardavėjas privalo nedelsiant ištaisyti klaidas ir trūkumus.
 
            2.       PREKIŲ KOKYBĖ
 
2.1.    Pardavėjas įsipareigoja pateikti kokybiškas prekes.
2.2.    Prekių kokybė turi atitikti prekių gamintojo standartus ir Šalių susitarimu suderintus reikalavimus.
2.3.    Pirkėjas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos.
2.4.    Prekių garantinis terminas nustatomas pagal gamintojo suteiktą garantinį terminą konkrečioms prekėms.
2.5.    Pardavėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų pažeistas prekes pakeisti kokybiškomis tos pačios rūšies prekėmis, jeigu tokie pažeidimai atsirado ne dėl Pirkėjo kaltės, o jei tokių prekių Pardavėjo sandėlyje nėra – priimti grąžinamas prekes. 
2.6.    Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir pakeisti prekes kitomis, jeigu grąžinamos prekės yra netinkamai supakuotos, neatitinka prekinės išvaizdos ar dėl kitų priežasčių jų nebus galima realizuoti.
2.7.    Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės, atvežtos ir parduotos pagal specialius užsakymus.
2.8.    Jeigu pirkėjas yra fizinis asmuo, Pirkėjas turi teisę raštu pareikšti pretenzijas Pardavėjui dėl jo teisių ir/ar teisėtų interesų pažeidimo. Pardavėjui visiškai ar iš dalies netenkinus Pirkėjo pretenzijoje nustatytų Pirkėjo reikalavimų, Pirkėjas turi teisę kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:
 
                   Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Juridinio asmens kodas: 188770044
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
http://www.vvtat.lt
 
             3.       ATSAKOMYBĖ
 
 
3.1.    Jei pristatytos kokybiškos prekės nepriimamos, Pirkėjas turi padengti Pardavėjo patirtus nuostolius susijusius su prekių paruošimu, sandėliavimu, gabenimu ir kitus faktiškai patirtus nuostolius.
3.2.    Jei užsakytos ir paruoštos prekės kurias Pirkėjas turėjo pasiimti savo lėšomis nėra paimamos ir Pirkėjas raštiškai neatšaukia prekių užsakymo, tokiu atveju Pirkėjas moka 0,2 proc. delspinigius nuo užsakytų ir nepriimtų prekių kainos už kiekvieną uždelstą paimti prekes dieną.
3.3.    Už nepatvirtinto prekių užsakymo neįvykdymą Pardavėjas neatsako.
         
              4.       ATSISKAITYMO FORMOS
 
  • Bankinėmis kortelėmis parduotuvėse
  • Atidėtas mokėjimas klientams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartis.
                Papildomos informacijos dėl bendradarbiavimo sutarties teiraukitės telefonu +370 5 210 2255
  • Internetu per el. bankininkystės sistemą, perkant e-parduotuvėje